tisdag 4 juni 2013

Torsdagskväll

 
 
Tjohej!
 
Idag har det vart konstigt väder eller? Jättevarmt, svinkallt, jättevarmt, svinkallt, lagom. Gillar mer stadigt väder, helbra eller helkass tack!
 
Ja och såhär inför långhelgen tänkte jag att det skulle vara kul att paja ryggen igen. Gah! Varför!?
Väldigt orörlig sitter jag här i soffan och är rastlös, fast vad ska man göra klockan 21 en vardagskväll om inte ha soffhäng :)
 
Men utsikt över nyplockade hundkex så sappar jag vidare på tv:en.
Hoppas att ni har en kväll!
 
 
 
Kram

7 kommentarer:

  1. Vad typiskt att ryggen ska krångla...är det så ofta? Ja kl. nio kan man nog sitta i soffan med gott samvete :)
    Var har du inhandlat duken?
    Jättefin bild förresten men det har jag nog sagt förr om dina bilder ;D
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Ja :( efter graviditeterna blev den kass! Åh det är HM! Älskar deras linne serie :)
    Haha tack söta du!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, jag håller med, jätte fin bild och jag gillar att duken inte är slätstruken:))
    Inte roligt med ond rygg inte!
    Jag hade bestämt mig för att äta frukost ute, men satt och frös, lika med lunchen ( har jobbat hemifrån idag), kallt ömsom varmt!
    Varmt ska det va!
    Nu ikväll var det skönt i varje fall i Örebro, var ute i skogen och gick rask stavgång medans maken fick springa fram och tillbaka för att hålla mig någorlunda sällskap. Han ville jogga snabbt men var snäll och gjorde ett mellanting:))

    SvaraRadera
  4. Skulle också säga att det var underbart med en bukett hundkex, det har inte vi här än.
    Så vacker med den vita buketten i ditt vita kök.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :)
      Nej släta dukar är inget för mig, på tok för lat för sånt ;)
      Örebro är en fin stad, gillar den mycket.
      haha det var en bra variant, vi är sådana tävlingsmänniskor jag och min man så jag brukar vara halvt död efter vi vart ute och sprungit ihop :)

      Radera
  5. Fy, inte roligt med ryggen. Krya på dig.
    Du får lugna ner dig lite med dagarna, du menar nog tisdagskväll och inte torsdagskväll. Skit samma förresten. Det är torsdag innan vi hinner blinka.
    Ditt hem ser helt fantastiskt ljuvligt ut.
    Ha det så gott du kan.

    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej usch trist!
      Haha jaaa tisdag var det ju, helt virrig när det är långhelg och allt, kunde ju vart torsdag ;)

      Tusen tack!

      Kram

      Radera