söndag 17 mars 2013

Söndag igen

Söndagsbilden till fabriken
 
God morgon!
 
Nu sitter vi här och väntar på söndagsfrukost som min man åkte iväg för att handla, lite dålig planering kanske men gott ska det bli!
 
Jag är helt förtjust i mina linnegardiner från HM, nu har jag även låtit barnen leka med dom så nu är dom sådär härligt skrynkliga också. Bästa gardinköpet på länge, så ett tips :)
 
Nu ska jag förbereda  i köket så att han inte tror att jag bara suttit här och latat mig ;)
 
 
Kram på er
 
 
 


22 kommentarer:

  1. HM's linneserie är super! Hoppas ni får en god och mysig söndagsfrukost! :)

    SvaraRadera
  2. Så skirt och fint. Gillar tapeten också...Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom är så himla tunna o fina :) ha en fin söndag!

      Radera
  3. Herlige gardiner og nydelige puter. Vakkert bilde!

    Ha en fantastisk fin søndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :)

      Detsamma till dig! Kul att du hittade hit :) Kram

      Radera
  4. Vackert! De har fina linnelakan med, ska jag klicka hem framöver =)

    Ha en mysig söndag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag med! Har tittat på dem länge nu :) borde vara dags med andra ord!

      Detsamma! Kram

      Radera
  5. Vacker bild och deras linnegardiner är jättefina! :)

    Ha en mysig söndag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja jag ångrar mig inte en sekund, blev supernöjd :)

      Detsamma! Kram

      Radera
  6. Linne är ett så härligt material. Jag har både gardiner och kläder i linne.
    Ha en fin söndag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det, jag med! längar till sommaren så jag kan gå runt i linnebyxorna :)
      Kul att du kikade in!

      Detsamma, kram

      Radera
  7. Lite sugen blir jag på nya gardiner.


    Ha en skön söndagskväll // Lissen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gardiner köper jag inte så ofta, men nu när jag väl gjort det så blev jag väldigt nöjd, kanske blir ett par till :)

      Detsamma! Kram

      Radera
  8. Hej!

    Urtjusiga gardiner!:)
    Så härligt när man hittar saker som man verkligen gillar.

    Hoppas att du haft en mysig Söndag!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja visst är det!
      Ja tack, den har vart full av äventyr.

      Ha en fin kväll! Kram

      Radera
  9. Ja, visst har de fina saker på HM home? Så underbara gardiner... skulle behöva nya hem till mig!

    Hoppas ni får en mysig söndag kväll nu, hörrö!

    Varma kramar vännen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man hade ju velat ha lite till, men fick hejda mig :)
      Kör på sådana då, skira och fina :)

      Detsamma! Kram

      Radera
  10. Vilken härlig bild med allt ljus som strålar in!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det härligt med våren och allt ljus?

      Ha en fin dag!

      Radera