torsdag 17 januari 2013

Vinter vitt

 
God morgon (eller snarare förmiddag)
 
Idag får vi lite fika besök, alltid välkommet :) Barnen får leka av sig och mammorna får prata av sig. win win.
 
Annars är det en sådan dag i dag då jag inte vill hoppa ur mina mysbyxor, jag vill bara gå hemma och mysa. Älskar sådana dagar! Tur att det är världens bästa granne som kommer, då brukar vi ha som regel att inte städa innan vi besöker varandra och gärna mysbrallor.. Perfekt! ;)
 
Jag är ju inte med i  fabriken men hoppas att bli, idag har dom tema "krispigt vinter vitt", japp så då får det bli en sådan bild.
 
Ha en mysig dag!
 
 
Kram

6 kommentarer:

  1. Vilken bra regel ni har ;)
    Mjukisbyxor är bäst!

    Hoppas ni fick det mysigt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Kan inte bli så mycket bättre än så :)

      Radera
  2. Åh, tack för "tipset" om fabriken, vilken inspirationsguldgruva! Din blogg skulle passa finfint där, hoppas de tar sitt förnuft till fånga snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja varsegod, ja det är det verkligen!

      Haha ja dom borde göra det ;)
      Ne, men det är så många som vill vara med där, så dom har fått begränsa antalet medelemmar. Typiskt att jag inte kom på det tidigare :)

      Radera
  3. Hoppas såklart att du kommer med i Fabriken.
    Du har en otroligt fin blogg! Håller tummar och tår.
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, vad kul att höra!
      Ja jag håller också mina tummar och tår :)


      Ha en mysig kväll

      Radera