tisdag 4 mars 2014

Vab

 
 
Sitter hemma och försöker kombinera VAB och jobb.
En kombination som är dömd att misslyckas, såklart.
Jag har lyckats fota en bild, och nu fick jag lova att använda min dator i 10 min "Ok lova då mamma, bara 10"  Tydligen är Wild kids värt att se på Svtplay, om och om igen.
 
Sitter även och drömmer om hur jag, vi... (mannen)... ska fixa i ordning vår gamla snickarbod från 1800-talet. Jag vill att det ska bli ett kombinerat utekök/kontor/gäststuga. Åh hoppas hoppas.
 
Nej nu blir det Wild kids på datorn igen.
 
 


2 kommentarer:

  1. Hej hej, förstår att det är svårt och vabba och jobba samtidigt ;) Vad spännande med den gamla snickarboden! Ja jag märker att jag är sugen på något projekt jag med... Hoppas man får lite ork över framöver ;)
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där med att inte få något gjort när barnen är hemma :) Här har vi också sjukstuga, så idag har det blivit mest mys och glass.

    Spännande med er snickarbod! Blir säkert hur bra som helst :)

    Kram Sara

    SvaraRadera