söndag 7 april 2013

Söndagsbilden

Söndagsbilden till fabriken
 
Hej!
 
Idag har jag och flickorna en tjejdag. Maken min är och fiskar havsöring så det blir en heldag.
Igår hittade jag äntligen en vårjacka, nu är det bara värmen som saknas. Men väljer nog att ignorera kylan och stoppa undan vinterjackan en gång för alla :)
 
Blir så inspirerad när ni pratar trädgård överallt! Jag har inte förmågan att se och planera trädgård. Jag skulle vilja ha en riktig "torpar" trädgård, massa blommor som växer lite hur som helst. Kan absolut inte vara rabatter som ska rensas för det bara jag vägrar göra...  Men hur får man till detta? :)
 
 
Ha en fin dag!
 
 
Kram
 

10 kommentarer:

  1. Trädgård med minimal skötsel är en riktig utmaning. Har försökt skapa detta länge men inte riktigt lyckats.
    Mysigt med tjejdag. Här funderar jag också på att lägga undan vinterjackan. Iallafall den allra tjockaste. Njut söndagen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm är det en större utmaning än en trädgård med mycket skötsel? :) Ja det var riktig mysigt, ja det gör du rätt i! :)

      Kram

      Radera
  2. Jag håller på att planera min trädgård då vi i dag endast har gräsmatta. Men det är ju så svårt!! Och som du säger, man vill ju att det ska vara så lite skötsel som möjligt. :) Inte massa rensning. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har mer än gräsmatta, men vi har en sådan stor tomt så projektet känns superstort! Ja lite skötsel är A & O :)

      Kram

      Radera
  3. Hej!!

    Ja, värmen lyser verkligen med sin frånvaro.
    Hoppas den kommer snart så vi kan börja använda vårjackor.

    Haft en bra helg?

    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men tur att det är soligt iaf, vi får se det positivt :)
      Nu har jag börjat! :D

      Helgen var bra, din?

      Kram

      Radera
  4. Hej!

    Så mysigt med en tjejdag!

    Ja du det här med trädgård ger mig huvudbry:)
    Har inte heller förmågan att planera en trädgård men ska ändå göra några rabatter till sommaren:) Kan ju drömma om att de blir ogräsfria;);)

    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja alltid lika mys <3
      Ogräs är ju aldrig kul. Därför har jag ratat rabatter (tills idag) planerade en nyss :D

      Kram

      Radera
  5. Jag skriver bara vacker vacker vackert!! Helt ljuvlig bild!!
    Kolla gärna in min tävling om du gillar Ylva Skarp idag!! Stora kramen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack söta du! :) Å jag måste in och kolla! Kram

      Radera