lördag 2 februari 2013

Sittpuffen, jag är mycket nöjd men kanske att den var för "trådig"?
 
Hej Lördag!
 
Solen skiner, barnen är glada och det är helg! Wihoo!
Ikväll kommer några vänner med barn hem på lite mys, då blir det fullt ös medvetslös kan jag tro :)
 
Är det en sådan dag idag? En sådan dag där jag ska fixa sådär tråkiga saker som ska bli klara fastän det inte riktigt behövs...än? Jag har en vägg som ska målas vit, just nu är den bara spacklad.
Eller, är det en sådan dag idag? Då vi bara ska vara ute i det fina vädret och mysa?
Ja det blir nog det sista.
Kanske att jag kan slänga på lite färg innan vi går ut.
 
 
Hoppas ni får en fantastiskt fin dag!
 
 
Kram
 
 

6 kommentarer:

  1. Vilken söt "puff" :) Vart har du köpt den?

    Hoppas att du fann tid till att vara ute i solen!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Visst är den! :) på ellos, den var på rean! Wiho! Ja jag struntade i alla måsten ich gick ut :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Puffen är så fantastiskt fin! Måste se om den finns kvar. Ha en fin söndag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör det! Den är lite trådigare än vad man tror, den är gjort med massa små tunna trådar hade vart ännu finare om det vart mer rejält tycker jag :)

      Radera
  4. Hej!
    Jag tycker att du skriver så fint och roligt, intressant!!
    Så naturligt.. kul att läsa!

    Ha det fint!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men å! Nu blir jag nästan lite snyftig, tack! :)
      Vilken väldigt fin kommentar, blev jätteglad!

      Kram

      Radera