onsdag 30 januari 2013

Blåsig Måndag

 


Hej ni fina!

Usch vad jag är trött på att gå runt och vara småsnorig och hosta stup i kvarten. Det bryter ju inte riktigt ut som tur är, men detta är inte kul heller. Har inte ork till så mycket.
Så det blir mycket film för barnen denna eftermiddagen vill jag lova. Just nu Alvin och gänget. Man kan bli rätt irriterad på rösterna i den filmen vill jag lova :)

Har en utmaning på instagram som jag fick av @frksystad. Temat är blått och fem bilder ska postas. Tur att jag älskar blått :)
Är så glad för alla ni som följer mig på instagram, Kan ju knappt förstå, blir så glad. Tjoho! :)


Nu blir det fötterna upp på soffbordet och en kopp kaffe :)


Kram

2 kommentarer:

  1. Helt underbart kök! Det ska bli roligt att se resten av dina bilder i utmaningen :)

    Krya på dig!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Tack tack :)

    Ja vi får se, letar jag blått förfullt!

    Kram

    SvaraRadera